Contacteer de hoofdgebruiker in je organisatie om je account te deblokkeren. Indien dat niet mogelijk is, kan je via je POINT startscherm vragen om het account te ontblokken. Het is organisatieafhankelijk waar deze email terechtkomt: intern of bij helpdesk@rijnmondNet.nl.

Een account deblokkeren kan op verschillende manieren

  1. Via Beheer – Meerdere accounts (de)blokkeren/verwijderen

    Vink De-Blokkeren/Verwijderen aan.
    Druk op zoeken en alle geblokkeerde accounts zijn direct zichtbaar.
    Vink de betrokken medewerker aan en klik op deblokkeren.
    Koppel dit terug aan de medewerker.
  2. Via Beheer – Medewerkers – Tabblad – Account

    Bij de geblokkeerde medewerker staat er een vinkje naast “Medewerker is geblokkeerd”.
    Dit vinkje wegklikken lost het blokkeren op.
    Koppel dit terug aan de medewerker.
  3. Volg de instructies van de systeem “De-blokkeren aangevraagd” e-mail