Spring naar content
RijnmondNet
Digitalisering en zorg in de regio
RijnmondNet
  • Projecten
  • Diensten
    • RijnmondNet POINT
    • RijnmondNet Zorgmail
    • Infrastructuur
    • Twiin
  • Innovatie & ontwikkeling
  • Over ons
    • Vacatures
  • Actueel
    • Nieuws
  • Contact
Zoeken:
  • Projecten
  • Diensten
    • RijnmondNet POINT
    • RijnmondNet Zorgmail
    • Infrastructuur
    • Twiin
  • Innovatie & ontwikkeling
  • Over ons
    • Vacatures
  • Actueel
    • Nieuws
  • Contact

Archief: FAQ's

Je bent hier:
  1. Home
  2. FAQ

Kan ik een automatisch antwoord in POINT instellen?

Door Marcella De Ruiter15 januari 2025

Het is niet mogelijk om dit in POINT in te regelen. Tip: mail de contactpersonen in de regio proactief. Deze contactpersonen staan vermeld op de servicepagina van POINT.

Hoe stel ik in dat mijn organisatie binnen bepaalde postcodegebieden te vinden is?

Door Marcella De Ruiter10 december 2024

Om op bepaalde postcodes gevonden te worden, stel je bedieningsgebieden in. De bedieningsgebieden kunnen op afdelings- of organisatieniveau aangemaakt worden. Voor de vindbaarheid maakt het niet uit voor welke je…

Wat gebeurt er als ik geen bedieningsgebied of postcodegebied toevoeg?

Door Marcella De Ruiter10 december 2024

Jouw organisatie wordt dan niet gevonden wanneer binnen bepaalde postcodes naar een aanbieder gezocht wordt.

Hoe wordt mijn organisatie binnen Point gevonden?

Door Marcella De Ruiter10 december 2024

Om als aanbieder gevonden te worden in Point, is het belangrijk om aan te geven wáár je zorg verleent. Dit doe je door postcodes aan je afdelingen toe te voegen.…

Ik wil de toegang van gebruikers in onze organisatie of van een specifieke afdeling nakijken. Echter de lijst is te lang. Hoe los ik dat op?

Door Maikel Leermakers22 november 2024

Je kan deze medewerkers vinden door bij medewerker accounts een CSV-export te doen. Klik op Zoeken. Dan krijg je volgend scherm: Exporteer vervolgens naar CSV. In kolom L staat de…

Hoe deblokkeer ik een account?

Door Maikel Leermakers22 november 2024

Contacteer de hoofdgebruiker in je organisatie om je account te deblokkeren. Indien dat niet mogelijk is, kan je via je POINT startscherm vragen om het account te ontblokken. Het is…

Hoe zet ik de email notificatie aan?

Door Maikel Leermakers22 november 2024

Dit kan enkel op medewerkers niveau aangezet worden. Ga naar Beheer  –  Medewerkers zoek op naam, ga naar het tabblad “Account”  en dan Vink dit aan. De medewerker ontvangt om…

Kan ik een notificatie mail ontvangen wanneer er iets binnenkomt op een communicatie journaal?

Door Maikel Leermakers22 november 2024

Ja dat kan. – De email notificatie van signaleringen moet actief per medewerker worden aangezet. – Dit kan gevraagd worden aan de hoofdgebruiker. – Als hoofdgebruiker kan je kijken bij…

Hoe hou ik medewerkersaccounts up to date?

Door Maikel Leermakers22 november 2024

Er zijn 2 manieren: CSV File – Ga naar Beheer – Medewerkers – Alle medewerkersaccount kunnen middels CSV-export naar excel gezet worden. – Klik op Zoeken.Dan krijg je volgend scherm…

© 2025 Stichting RijnmondNet    |    Privacy    |    Veiligheidsincident    |    Klachtenformulier

Terug naar boven