Kan ik een automatisch antwoord in POINT instellen?
Het is niet mogelijk om dit in POINT in te regelen. Tip: mail de contactpersonen in de regio proactief. Deze contactpersonen staan vermeld op de servicepagina van POINT.
Het is niet mogelijk om dit in POINT in te regelen. Tip: mail de contactpersonen in de regio proactief. Deze contactpersonen staan vermeld op de servicepagina van POINT.
Om op bepaalde postcodes gevonden te worden, stel je bedieningsgebieden in. De bedieningsgebieden kunnen op afdelings- of organisatieniveau aangemaakt worden. Voor de vindbaarheid maakt het niet uit voor welke je…
Jouw organisatie wordt dan niet gevonden wanneer binnen bepaalde postcodes naar een aanbieder gezocht wordt.
Om als aanbieder gevonden te worden in Point, is het belangrijk om aan te geven wáár je zorg verleent. Dit doe je door postcodes aan je afdelingen toe te voegen.…
Je kan deze medewerkers vinden door bij medewerker accounts een CSV-export te doen. Klik op Zoeken. Dan krijg je volgend scherm: Exporteer vervolgens naar CSV. In kolom L staat de…
Contacteer de hoofdgebruiker in je organisatie om je account te deblokkeren. Indien dat niet mogelijk is, kan je via je POINT startscherm vragen om het account te ontblokken. Het is…
Dit kan enkel op medewerkers niveau aangezet worden. Ga naar Beheer – Medewerkers zoek op naam, ga naar het tabblad “Account” en dan Vink dit aan. De medewerker ontvangt om…
Ja dat kan. – De email notificatie van signaleringen moet actief per medewerker worden aangezet. – Dit kan gevraagd worden aan de hoofdgebruiker. – Als hoofdgebruiker kan je kijken bij…
Er zijn 2 manieren: CSV File – Ga naar Beheer – Medewerkers – Alle medewerkersaccount kunnen middels CSV-export naar excel gezet worden. – Klik op Zoeken.Dan krijg je volgend scherm…