Spring naar content
RijnmondNet
Digitalisering en zorg in de regio
RijnmondNet
  • Projecten
  • Diensten
    • Enovation POINT
    • Enovation Zorgmail
    • Infrastructuur
    • Twiin
  • Innovatie & ontwikkeling
  • Over ons
    • Vacatures
      • Informatie Manager Diensten en Projecten
  • Actueel
    • Nieuws
  • Contact
Zoeken:
  • Projecten
  • Diensten
    • Enovation POINT
    • Enovation Zorgmail
    • Infrastructuur
    • Twiin
  • Innovatie & ontwikkeling
  • Over ons
    • Vacatures
      • Informatie Manager Diensten en Projecten
  • Actueel
    • Nieuws
  • Contact

Archief: FAQ's

Je bent hier:
  1. Home
  2. FAQ

Bij wie moet ik zijn voor vragen over facturatie van Enovation POINT?

Door Marcella De Ruiter9 oktober 2025

Hiervoor kunt u contact opnemen met administratie@rijnmondnet.nl.

Hoe kan ik een wijziging doorgeven?

Door Marcella De Ruiter9 oktober 2025

Een gewenste wijziging, bijvoorbeeld van uw contactgegevens of uw contract, kunt u doorgeven via pointregiobeheer@rijnmondnet.nl

Mijn organisatie wil niet langer gebruik maken van Enovation POINT. Waar kan ik ons afmelden?

Door Marcella De Ruiter9 oktober 2025

Neem hiervoor contact op met pointregiobeheer@rijnmondnet.nl. In uw huidige contract is uw opzegtermijn te vinden.

Is het mogelijk om alleen vermeld te worden in Enovation POINT zonder een abonnement af te nemen?

Door Marcella De Ruiter9 oktober 2025

Om transferdossiers te kunnen versturen en/of ontvangen is het noodzakelijk om een Enovation POINT abonnement af te sluiten. Het is niet mogelijk om slechts vermeld te worden.

Hoe kan ik mijn organisatie aanmelden voor Enovation POINT?

Door Marcella De Ruiter9 oktober 2025

Neem hiervoor contact op met pointregiobeheer@rijnmondnet.nl, zij sturen het aanmeldformulier door.

Moet ik stoppen met het vragen van toestemmingen omdat MITZ eraan komt?

Door Marcella De Ruiter24 juni 2025

Nee, blijf toestemmingen registreren. Alle bestaande toestemmingen worden automatisch overgezet naar MITZ. Hoe eerder geregistreerd, hoe beter.

Kan ik een automatisch antwoord in POINT instellen?

Door Marcella De Ruiter15 januari 2025

Het is niet mogelijk om dit in POINT in te regelen. Tip: mail de contactpersonen in de regio proactief. Deze contactpersonen staan vermeld op de servicepagina van POINT.

Hoe stel ik in dat mijn organisatie binnen bepaalde postcodegebieden te vinden is?

Door Marcella De Ruiter10 december 2024

Om op bepaalde postcodes gevonden te worden, stel je bedieningsgebieden in. De bedieningsgebieden kunnen op afdelings- of organisatieniveau aangemaakt worden. Voor de vindbaarheid maakt het niet uit voor welke je…

Wat gebeurt er als ik geen bedieningsgebied of postcodegebied toevoeg?

Door Marcella De Ruiter10 december 2024

Jouw organisatie wordt dan niet gevonden wanneer binnen bepaalde postcodes naar een aanbieder gezocht wordt.

Hoe wordt mijn organisatie binnen Point gevonden?

Door Marcella De Ruiter10 december 2024

Om als aanbieder gevonden te worden in Point, is het belangrijk om aan te geven wáár je zorg verleent. Dit doe je door postcodes aan je afdelingen toe te voegen.…

→12→

© 2025 Stichting RijnmondNet    |    Privacy    |    Veiligheidsincident    |    Klachtenformulier

Terug naar boven