De veelgestelde vragen over Zorgmail en Passage ID zijn via deze link terug te vinden: Veelgestelde vragen over Enovation ZorgMail – Enovation NL (enovationgroup.com)

Specifiek RijnmondNet en facturatie vragen vindt u hieronder.

Wij proberen deze pagina zo actueel mogelijk te houden. Staat uw vraag er niet bij? Wij willen u dan vragen dit kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar administratie@rijnmondnet.nl

RijnmondNet specifieke vragen over ZorgMail

Ik heb een vraag over de ontvangen jaarfactuur voor Zorgmail

De factuur die u ontvangt is conform de stand van zaken op 1 januari. Lopende mutaties en/of overnames zijn hierin doorgaans nog niet verwerkt. Indien u twijfelt over de juistheid van de factuur van verzoeken wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar administratie@rijnmondnet.nl.

Wat is de looptijd en opzegtermijn van mijn zorgmailabonnement?

Zorgmailabonnementen hebben een looptijd van een kalenderjaar met stilzwijgende verlenging en een opzegtermijn van 3 maanden voor het einde van het kalenderjaar.

Het opzeggen van uw zorgmailabonnement kunt u digitaal doen door het invullen van een mutatieformulier op de website Enovation ZorgMail – Enovation | Care to Connect (enovationgroup.com). Onder het kopje direct regelen vindt u de optie doorgeven mutaties of via deze directie link Mutatieformulier ZorgMail – Formstack.

Ik ga mijn praktijk overdragen / ik neem een praktijk over

U heeft aangegeven dat u een bestaande praktijk welke gebruik maakt van ZorgMail via een “ZorgMail all-in abonnement” gaat of heeft overgenomen. Dit betekent dat het abonnement op naam van de oorspronkelijke eigenaar beëindigd gaat worden en de nieuwe eigenaar een abonnement afsluit. Om dit naadloos op elkaar aan te laten sluiten is het belangrijk dat u de juiste procedure volgt.

Wij verzoeken u daarom vriendelijk contact op te nemen met St. RijnmondNet door een e-mail te sturen naar administratie@rijnmondnet.nl. Wij sturen u dan een instructiemail met speciale aanmeldcode voor overname.

Ik betaal via automatische incasso, maar heb nu ook zelf het bedrag overgemaakt.

Onder aan uw factuur staat de voor u geldende betalingsconditie. Standaard is dit een automatische incasso, welke door Stichting RijnmondNet doorgaans binnen 14 dagen van uw rekening wordt afgeschreven. Mocht u onverhoopt ook zelf nog een bedrag hebben overgemaakt, dan is het niet nodig dit door te geven aan ons. Wij zorgen ervoor dat u het bedrag binnen 30 dagen weer krijgt teruggestort.

Ik heb een technisch probleem met mijn zorgmailaansluiting.

Voor technische problemen of vragen over de functionaliteit van Zorgmail verwijzen wij u graag naar onze helpdesk op telefoonnummer 088-2820000 of per e-mail helpdesk@rijnmondnet.nl

rijnmondnet-logo-in-balk-nieuw-blauw