Spring naar content
RijnmondNet
Digitalisering en zorg in de regio
RijnmondNet
  • Projecten
  • Diensten
    • RijnmondNet POINT
    • RijnmondNet Zorgmail
    • Infrastructuur
    • Twiin
  • Innovatie & ontwikkeling
  • Over ons
    • Vacatures
      • Informatie Manager Diensten en Projecten
  • Actueel
    • Nieuws
  • Contact
Zoeken:
  • Projecten
  • Diensten
    • RijnmondNet POINT
    • RijnmondNet Zorgmail
    • Infrastructuur
    • Twiin
  • Innovatie & ontwikkeling
  • Over ons
    • Vacatures
      • Informatie Manager Diensten en Projecten
  • Actueel
    • Nieuws
  • Contact

Archief: Gebruiker

Je bent hier:
  1. Home
  2. FAQ

Hoe deblokkeer ik een account?

Door Maikel Leermakers22 november 2024

Contacteer de hoofdgebruiker in je organisatie om je account te deblokkeren. Indien dat niet mogelijk is, kan je via je POINT startscherm vragen om het account te ontblokken. Het is…

Kan ik een notificatie mail ontvangen wanneer er iets binnenkomt op een communicatie journaal?

Door Maikel Leermakers22 november 2024

Ja dat kan. – De email notificatie van signaleringen moet actief per medewerker worden aangezet. – Dit kan gevraagd worden aan de hoofdgebruiker. – Als hoofdgebruiker kan je kijken bij…

© 2025 Stichting RijnmondNet    |    Privacy    |    Veiligheidsincident    |    Klachtenformulier

Terug naar boven